2016 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Kaip palikti merginą, jos neįskaudinus


Arūno Maniušio nuotr.
Laba diena,

Mano vardas Andrius, man 21 metai. Turiu problemą santykiuose, kuri tęsiasi jau gana ilgą laiką. Jau daugiau nei metai gyvenu su panele, o pažįstami esame apie 8 metus, ir ji yra be galo prie manęs prisirišusi. Problema tame, jog aš nebenoriu tęsti santykių, bet nesugebu jų nutraukti.

Jaučiuosi kaltas, kadangi mūsų santykiai yra geri, bet aš nesu juose laimingas. Nesuprantu, kodėl taip jaučiuosi (nelaimingas), ir tai mane varo iš proto. Nenoriu skaudinti savo panelės, bet neįsivaizduoju kaip kitaip įmanoma užbaigti šiuos santykius. Ne vieną kartą esu mėginęs ''dėti tašką'' ramiu, taikiu būdu, bet ji visados puola į isteriją, atkalbinėja mane nuo šio žingsio ir nesiliauja, kol jo neatsisakau.

Kaip būtų įmanoma nutraukti tokius santykius? Tikiuosi, galėsite man padėti šiuo klausimu. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Andrius


Labas, Andriau,

Tavo užklausa panaši į svarstymą, ką daryti, kad ir avis liktų sveika, ir vilkas būtų sotus.  Iš vienos pusės, nori išsiskirti su prie tavęs be galo prisirišusia mergina.  Iš kitos pusės, nenori jos skaudinti.  Natūralu, kad esi pasimetęs, nes šios dvi sąlygos yra nesuderinamos.  Nutraukdamas santykius, tu įskaudinsi merginą.

Galimas dalykas, kad per stiprus merginos prisirišimas prie tavęs ir yra tie pančiai, kurie tave dusina.  Suprantama, kad  tau norisi pabėgti nuo šių santykių. Tuo pačiu yra natūralu, kad merginai išsiskyrimas bus labai skaudus. 

Berods, jau tapo aišku, kad visiškai ramiai išsiskirti nepavyks.  Iš tavo pusės dabar svarbu dar labiau neapsunkinti ir taip nelengvos situacijos.  Todėl išeinant naudinga būtų prisilaikyti tam tikrų sąlygų:

·       Išsiskirk švelniai, kultūringai, pagarbiai (tu tikrai gali būti dėkingas merginai už draugystę, kartu praleistas dienas ir naktis, bendro gyvenimo patirtį ir pan.);

·       Eidamas išeik  (kad nesigautų uodegos kirtimo po gabaliuką efektas, kuris tik dar labiau apsunkintų situaciją);

·       Išėjęs kurį laiką gyvenk vienas, nepradėk bendro gyvenimo su kita panele (supranti, jog  išdavystė sustiprintų merginos išsiskyrimo skausmą).

Savo ruožtu noriu pridurti, kad šiuolaikinė psichoterapija siūlo visą eilę efektyvių priemonių išsiskyrimo skausmo sumažinimui.  Tai yra būdai, kurie padeda nuimti priklausomybės ryšius, padidinti pasitikėjimą savimi, susigrąžinti tai, ką įdėjau į partnerį,  grąžinti tai, kas man nebereikalinga, sustiprinti savo naująjį „aš“ ir kt.  Kadangi santykiai tarp dviejų žmonių priklauso nuo abiejų pusių, tai net vienos iš pusių pasikeitimas keičia ir pačius santykius.  Praktika parodo, kad jau vien priklausomybės nuo santykių nuėmimas iš vienos pusės gali ne tik palengvinti išsiskyrimą, bet ir iš naujo suartinti žmones. Beje, pastarasis būdas sudaro galimybę išspręsti uždavinį dėl sveikos avies ir sotaus vilko.

Tikiuosi, Andriau, kad šis atsakymas padės pasirinkti tau tinkamą garbingą būdą. 

Linga 

1 komentaras:

  1. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti