2016 m. rugsėjo 24 d., šeštadienis

Kaip žinoti, ar tai yra tikra meilė, ar tik liguistas prisirišimas?

Arūno Maniušio nuotr.
KLAUSIMAS: Pasitaiko, kad poros daugybę kartų susieina ir vėl išsiskiria.  Ir taip tęsiasi ilgą laiką.  Kaip žinoti, ar tai, kas sieja žmones, yra tikra meilė, ar tik liguistas prisirišimas prie kito žmogaus?


SERGEJUS KOVALIOVAS ATSAKĖ: Vienintelis man žinomas teisingas tikros meilės kriterijus yra šis – jei man gerai nuo to, kad gerai kitam, ir aš darau viską, kad kitam būtų gerai, tai reiškia, kad aš jį myliu. Jei kitas žmogus elgiasi taip mano atžvilgiu – jis mane myli.  Visa kita – tik žodžiai ir liguista vaizduotė…

P.S.
Įsimylėjimas: “Aš myliu tave, todėl, kad man būtų gerai,  elkis taip ….”
Meilė: “Aš myliu tave – ką tokio galiu padaryti, kad tau būtų gerai…”

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą