2017 m. gegužės 30 d., antradienis

Dar kartą apie pastangas įtikti ir kokios merginos patinka vaikinams


Santykių klausimas yra visada aktualus.  Tiek jauname, tiek vyresniame amžiuje.  O santykiai tarp vyriškosios ir moteriškosios pusių – ypatingai.  Nori mergaitės patikti berniukams, merginos – vaikinams, moterys – vyrams. Analogiškai vyrišką giminę traukia  link moteriško grožio, švelnumo, sugebėjimo suprasti, priimti, sukurti jaukumą. 

Ir kiek daug baimių, pykčio, pavydo, nepasitikėjimo savimi, net beviltiškumo pasireiškia bendravime tarp skirtingų lyčių atstovų. Net gražiuose santykiuose gali pasireikšti netikrumas. 


Taip atsitiko ir vienai klientei, kuri buvo pilnai patenkinta savo draugyste ir bendru gyvenimu su mylimu žmogumi.  Vis tik užteko pažvelgti šiek tiek giliau, kai išlindo jos baimė netekti to žmogaus. Dar giliau tūnojo siaubas, kad jai gali tekti vėl ieškoti kito vyro.

Tikiu, kad nustebote: koks čia siaubas kurti naujus santykius.  Jums tai gal ir nesudėtinga, bet jaunos moters nuomone tai buvo neįmanoma misija.  Galite dabar įsivaizduoti, kad santykiuose su draugu ji stengėsi visaip jam įtikti, kad tik jo neprarastų. Bendravimas, pagrįstas noru įtikti iš baimės nieko gero nežada.

Jos priklausomybę išreiškiantis noras įtikti yra būdingas daugeliui moterų ir merginų.  Kaip jau suprantame, jis išplaukia iš baimės palikti vienai.  Tad ir stengiasi dailioji lytis tapti dar dailesne, žavesne, kad tik patiktų.  Neretai šiame nore patikti nusivažiuojama į lankas. Merginos rengiasi išskirtinai seksualiai, griebiasi cigarečių, svaigalų ir tiki, kad tokiu būdu jos bus „savos“ kompanijose su vaikinais. 

O kaip yra iš tikrųjų? Pateiksiu vienos apklausos duomenis, kaip vaikinai atsiliepė apie rūkančias merginas.

Į klausimą, kaip jie žiūri į rūkančias merginas, 4% apklaustųjų atsakė, kad jiems tai patinka, 42% - nepatinka, o likusieji buvo neutralūs – nei patinka, nei nepatinka.

Atsakymų į klausimą, kaip jie žiūri į jų draugijoje rūkančią merginą, rezultatai jau buvo kitokie.  Teigiamai žiūrėjo tik 1% apklaustųjų, ir net 84% pasisakė, kad tai jiems nepatiktų. Atitinkamai
15% buvo neutralūs.

O kaip manote, kaip vaikinai atsakė į klausimą, ar jie norėtų, kad jų būsimoji žmona rūkytų.  Tokių neatsirado.  Visi šimtu procentų pasisakė, kad nori nerūkančios žmonos. 

Deja, prie šios apklausos rezultatų neradau informacijos, kokie vaikinai atsakinėjo į klausimus, tad atskirų socialinių grupių atsakymų rezultatai gali skirtis, tačiau, nemanau, kad ryškiai.  Faktas tas, kad vaikinams ir vyrams mes daugiau patinkame, jei išlaikome tradicinį moteriškumą. 

1 komentaras:

  1. Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį ir šiandien jaučiau, kad turiu pasidalyti savo istorija, nes taip pat buvau auka. Po to, kai buvau su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį susigrąžintum, bet viskas buvo veltui, aš jo labai norėjau dėl meilės, kurią jam turiu, maldavau jo su visais, Pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau problemą savo motinai ir ji siūlo, kad aš verčiau susisiekčiau su rašyba, vadinama Drigbinovia, kuri padėtų man ištarti rašybą, kad tai sugrąžintų, bet aš niekada netikėjau rašyba, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik išbandyti tą patį burtą, ir jis pasakė aš daugiau nesijaudinu, kad viskas bus gerai, kad mano buvęs vyras grįš, jis antrą dieną stebėtinai išleido burtą mano vardu, buvo apie 16:00. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo gailisi dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo manęs atgal, kad jis mane taip mylėjo. Aš buvau tokia laiminga, kad tai naudinga man, todėl vėl pradėjome gyventi laimingai. Nuo to laiko pažadėjau, kad visi, kuriuos pažįstu, turi santykių problemų, aš tokiam asmeniui padėsiu nurodydamas vienintelį tikrąjį ir galingą burtininką, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir skiriasi nuo visų, kurie netikri. Visiems, kuriems čia reikia pagalbos, jo el. Paštas: doctorigbinovia93@gmail.com galite paskambinti „whatsapp“ per jo mobiliojo telefono numerį +2348144480786, kad gautumėte geriausią rezultatą visiems ar jūsų problemai ......

    AtsakytiPanaikinti