2017 m. liepos 31 d., pirmadienis

Mokslinių ir gyvenimiškų paradigmų kaita

Sergejus Kovaliovas
Visų pirma reikia paaiškinti, kas yra paradigma.  Tai - įsitikinimų, kas yra, kas yra teisinga, kaip turi būti ir pan. visuma.  Kaip žinome, įsitikinimai yra savaime išsipildančios pranašystės.  Tad, kuo tikime, tuo ir gyvename.

Tačiau įsitikinimai paprastai nušviečia tik tam tikrą visuminio gyvenimo pjūvį.  Žmogus lyg daugiabriaunis deimantas, dėl savo įsitikinimų ribotumo gyvenantis tik viena savo briauna, kai visos kitos grožybės (ir galimybės) yra giliai paslėptos pasąmonės rūsiuose.

Atrodytų, kad mus nuo sustabarėjimo galėtų išgelbėti mokslas, tačiau ir patys mokslininkai yra žmonės, kuriems būdingi savi įsitikinimų apribojimai, kurie pernešami ir į mokslo sritį.


Štai kaip apie problemas mokslo srityje kalba integralinio neuroprogramavimo kaip savarankiško psichoterapinio metodo autorius prof. S. Kovaliovas:

"Mūsų laikais priimta manyti, kad mokslas - tai kažkas tokio fundamentalaus. Tai toks skrydis, kuris tęsiasi, tęsiasi, tęsiasi...Mokslininkai pakyla kaip ereliai, iš karto vienu ypu priimami nauji požiūriai, ir dabartiniu metu, mokslas pasiekė tokių neregėtų aukštumų, kad jau nebereikia nė kalbėti.
Mes jau prisiartinome prie to, kad atskleistume viską, ką tik nori, tame tarpe ir tai, ko niekam nesinori ir niekam nereikia.
Tai štai, aiškinu, kad iš tikrųjų tai susiję su tuo, jog mokslas - tai drama, tai peštynės. Peštynės už tiesą. Tai audringos tiesos paieškos.
Ir mokslo istorija - tai kiek toliau už visus kitus pažengusių asmenybių drama. Kartais - baisi drama, kurios metu sutepamos reputacijos, sutrypiami gyvenimai ir t. t.
Ir, iš kitos pusės, tai - klaidų ir paklydimų istorija, kurie per ilgą laiką tapo absoliučia tiesa, kurią visi priima kaip kažką savaime suprantamo."

Apie tai prof. S. Kovaliovas kalba "ProPsichologija" laidoje "Mokslo paradigmų kaita".  Ir ne tik apie tai.  Sužinosime, kodėl svarbu keisti savo gyvenimo paradigmas, kurios, tiesą sakant, buvo įgytos ankstyvoje vaikystėje. 
Ir dar sužinosime, kad dabartiniu metu keičiasi paradigmų paradigma.  Kas tai?  Spausk nuorodą ir sužinosi.
https://youtu.be/ma8XG3juPkA
Jei tu, mielas blogo skaitytojau, atėjai į šį blogą, tai žinau, kad tavęs neišgąsdins ganėtinai ilga video trukmė - 58 min.  Iš tiesų tai labai trumpas laikas sužinoti didžiulį kiekį informacijos.
Ir kartu rimtos žinios perduodamos suprantamai, paprastai, aiškiai.
Tik išklausius šį video, kilo noras juo pasidalinti.  Dabar dalinuosi ir video įrašu su lietuviškais subtitrais.  Ačiū Andinai Užkuraitienei už milžinišką darbą -  video išvertimą į lietuvių kalbą ir teksto paruošimą.
Smagaus, turiningo ir naudingo klausymo!
https://youtu.be/ma8XG3juPkA





3 komentarai:

  1. Taip ir nesipratau, kas ta pardigma, Jei tai įsitikinimų visuma, tai gal pasaulėžiūra? Hm. Bet prie ko, tuomet išsipildančios, ir dar savaime, pranašystės? Ir , bendrai, ar gali pranašystės išsipildyti kaip nors kitaip, o ne savaime... Nuostabu, kaip kartais protingai ir įtikinamai skamba frazės, o įsigilinus, lieka tik dulkės saujoje.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano vardas Vajonė Strimaitienė, forma, Lietuva Po dvylikos santuokos metų aš ir mano vyras buvome vienoje ar kitoje ginčydamiesi, kol galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kaliforniją būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Aš stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, bet nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, širdį užpildė skausmai ir skausmai, nes buvau iš tikrųjų įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir atėjau į svetainę, kurioje manoma, kad dr. Osagiede gali padėti greitai sugrįžti. . Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė meilės burtą už mane. Po 48 valandų mano vyras iš tikrųjų man paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgo manęs ir vaikų. Taigi nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau, viskas dėka daktaro Osagiede'o. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad dr. Osagiede tikras ir galingas burtininkas, kuris visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėtų savo vaikams nelaimės metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų Ex atgal ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašytoju. Jo kontaktinis el. Paštas šiuo adresu: doctorosagiede75@gmail.com arba „whatsapp“ telefonu +2349014523836
    arba viber +2349014523836

    AtsakytiPanaikinti
  3. Привет, вот краткое изложение, оно предназначено исключительно для тех, кто нуждается в перемене в своей личной жизни, тех, кто ищет надежного заклинателя, который поможет восстановить их разрушенные / разваливающиеся отношения, а также для тех, кто страдает от различных недугов, этот Доктор тот, кто действительно разносторонний, сострадательный и надежный, когда дело доходит до наложения заклинаний .. Заклинание доктора Эгвали домой - правильный выбор для вас, все, что вам нужно, это просто Контакт, тогда я могу заверить вас, что все остальное будет полной магией, мой любовная жизнь была на грани краха, пока я не заказал для любовного заклинания, что все необходимые процедуры были должным образом выполнены, чтобы гарантировать, что он работает идеально. Сегодня я являюсь живым свидетелем того, что магия заклинаний доктора Эгвали работает без всяких разумных сомнений. Вот почему я использую все средства, чтобы сообщить миру об этом великом Докторе Заклинаний, который вернул мир и единство в мой дом. Поговорите с ним сегодня, и ваши эмоциональные неудачи полностью исчезнут.
    Он просто на расстоянии одного звонка!

    WhatsApp: +2348122948392
    Курьер: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti