2017 m. balandžio 13 d., ketvirtadienis

Sakmė apie du medžius


Papasakosiu sakmę apie mišką. Jame augo daugybė medžių, tačiau dėmesį atkreipsim tik į du iš jų.
Prieš tai pasakysiu, kad miškas buvo pakankamai šviesus, ir saulės spindulių užteko visiems. Čia buvo pakankamai drėgmės. Nulijus gaiviam lietučiui, visa augmenija stovėdavo apsigaubusi sidabrinių lašų skraistėmis. Bet štai vienas iš mūsų pasakojimo veikėjų - medelis galvojo: jeigu aš gersiu visus man tenkančius lašus, jei naudosiuos visomis medžiagomis iš žemės, jei pilnai mėgiausiuos saulės spinduliais, tai jų neužteks kitiems medžiams.

O antrasis mūsų herojus gėrė lietaus gaivą, kiek tik norėjo, maudėsi saulės spinduliuose, maitinosi žemės syvais. Po kurio laiko medeliai užaugo. Pirmasis buvo menkas, silpnas, reti lapeliai, kurių dalis buvo susisukę. Kreivas, silpnas, liūdnas jis kiūtojo didesnių medžių pavėsy, vis galvodamas, koks jis geras užleisdamas vietą kitiems.
O antrasis medelis užaugo į sveiką, didingą medį. Jis gausiai žydėjo, vedė vaisius ir tiesdamas šakas į dangų dėkojo: “Ačiū Dieve už viską, ką tu man davei. Ir dabar, būdamas stiprus ir gražus aš noriu pasidalinti savo užaugintais turtais su kitais. Noriu, kad kaitrią vasaros dieną mano pavėsyje stabteltų pailsėti miško žvėrys ar pakeleiviai, kad jie gėrėtųsi mano žiedais. Kad įkvėpdami mano žiedų aromatą jaustų džiaugsmą, o matydami mano žiedų grožį prisipildytų palaima, o valgydami mano vaisius įgautų stiprybės ir sveikatos.
Kuris medis elgėsi teisingai? Tas kuris dalijosi su kitais, ar tas kuris ėmė viską, ko jam reikėjo, kad įgytų galimybių dalintis su kitais?
Tik pasirūpinęs savimi žmogus galės tinkamai suteikti džiaugsmą, meilę, rūpestį kitiems. Tik taip jis gales būti naudingu kitiems, sugebės vykdyti savo gyvenimo pašaukimą, misiją, realizuodamas savo gyvenimo prasmę.

1 komentaras:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti