2017 m. balandžio 30 d., sekmadienis

Penki paprasti būdai,kurie padės įveikti tingėjimą


Tikriausiai nėra žmogaus, kuris nors kartą nebūtų patyręs, kaip sunku pradėti darbą, kuris nėra labai mielas.  O didesnei daugumai iš mūsų, tai gerai pažįstamas dalykas, dėl kurio nebuvo įgyvendintos labai geros idėjos ir sumanymai.


Peržiūrėkime keletą labai paprastų, bet galinčių padėti įveikti tingėjimą, būdų. Žinoma, jei tu to norėsi.


Pakilti nuo sofos ir pagaliau pradėti veikti padės:



1.     Pagirk save


Čia ne klaida.  Jūs dar murksai pačiame tingėjime, visu kūnu prilipęs prie lovos, krėslo ar sofos.  Pasakyk sau, kad esate šaunuolis, kad tuoj imsitės darbo, ne taip kaip minios tuščiai pliurpiančių ir nieko nedarančių.  Šis pasakymas ne tik mobilizuoja darbui, bet ir papildomai primena, kad jeigu jūs nepradėsite darbuotis, tai būsite panašus į tuos tuščiakalbius, kuriuos ką tik smerkėte.


2.     Nustatyk konkretų pradžios laiką


Žmogus yra pakankamai inertiška būtybė, tad jei versite save keltis iš kart. Tai gali būti pakankamai sunku.  Geriau pradžios laiką atidėti, kuriam laikui, kad būtų galima psichiškai pasiruošti.  Dar geriau, jei savo ketinimą veiklai užrašytumėte ant popieriaus. Pasakytus žodžius galime „užmiršti“, o parašytas išlieka ir neleidžia pasižadėjimo užmiršti.


3.     Pasimankštink


Sako, kad šis būdas yra labai veiksmingas, nes jis „priverčia“ pagaliau pakilti, išjudėti, o išjudėjus imtis kito darbo paprastai nėra sunku.


4.     Išjunk prietaisus, galinčius sutrukdyti


Išjunk televizorių, radiją, telefoną ir prietaisų programas, kurios gali nukreipti tavo dėmesį kita linkme.


5.     Sugalvok sau apdovanojimą


Sugalvok sau apdovanojimą, kurį sau leisi, kai numatyta užduotis bus įgyvendinta. Malonumo laukimas veiks kaip morkytė tabaluojanti prieš asilo nosį ir verčianti jį bėgti.  Ne, mes - ne asilai, tačiau dovanėles mėgstame.

Išbandyk šiuos būdus ir rask sau veiksmingiausią.  Kai reikės juo naudokis.  Sėkmės darbe!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą