2017 m. kovo 30 d., ketvirtadienis

Aš esu aš, o tu esi tu


Arūno Maniušio nuotr.
















Jei jūs dar negirdėjote žymiosios Frico Perlzo maldos, išreiškiančios ekologiškų žmonių santykių esmę, tai aš tiesiog jums pavydžiu.  Pavydžiu tos akimirkos, kai jums atsivers akys, lengviau įkvėpsite oro, pasijusite laisvesni ir...  ir kupini meilės sau, kitam ir net pasauliui.


Na, o jei nieko iš čia išvardinto nepajusite, tai gal suprasite, kas gadina jūsų santykius su artimu žmogumi ir panorėsite juos pakeisti.

Įkvepiam ir pradedam:

Aš esu aš, o tu esi tu,
Aš darau tai, ką aš noriu, o tu darai tai, ką tu nori.
Į šį pasaulį atėjau ne tam,
Kad pildyčiau tavo lūkesčius.
O tu į pasaulį atėjai ne dėl to,
Kad pildytum lūkesčius mano.
Nuostabu, jei mums gera kartu.
Jei kartu mums blogai – galime tai pakeisti.
Ir jeigu kartu mums blogai,
O mes nieko nekeičiam, tada prisiminkim:
Kad aš esu aš, o tu esi tu.
Aš darau tai, ką aš noriu, o tu darai tai, ką tu nori.
Į šį pasaulį atėjau ne tam,
Kad pildyčiau tavo lūkesčius
O tu į pasaulį atėjai ne dėl to,
Kad pildytum lūkesčius mano.

Gražu, tiesa? Ir labai prasminga. Nebeturiu daugiau ką pridurti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą