2017 m. kovo 20 d., pirmadienis

Pasijuokim :)

Kalbasi du psichiatrai:
- Sakykite, kolega, kaip jūs manote - jeigu žmogus kalbasi su katinu, tai jau paranoja ar dar ne?
- Dar ne. Paranoja yra tada, kai žmogui baisu, kad katinas ko nors neišplepėtų.


Pokalbis pas psichologą:
– Alkoholį vartojate?
– Ne.
– Rūkote?
– Ne.
– Kortom lošiat?
– Ne.
– Kaip su svetimom moterim?
– Vengiu.

– Ko gi jūs atėjote?
– Na, yra vienas nedidelis trūkumas…
– Koks?
– Meluoju aš daug…


Psichologo kabinetas. Klientas – psichologui:
–  Padėkit, jau nežinau, ką daryti. Man atrodo, kad aš dvejinuosi.
Tarsi aš – tai ne aš, o mes.
O tas atsako:
– Gerbiamieji, nieko nesuprantu. Prašau, kalbėkite po vieną.


Psichologo kabinetas. Prasiveria durys. Psichologas mato, kad kažkoks žmogus atropoja.
– Laba diena, – taria psichologas.
Žmogus nereaguoja.
– Labas!
Žmogus nereaguoja.
–  Ir kas gi čia pas mus atėjo? Gal šuniukas?
Tas nesustoja, tyliai ropoja toliau
– O gal tu kačiukas? – neatstoja psichologas
Pagaliau Žmogus atsistoja suirzęs:
– Ne, aš Juozas, čia internetą prijunginėju.


– Tėti, ar tu ko nors bijai?
– Taip, tamsos ir psichologų.
– Psichologų tai suprantu, bet kodėl tamsos?
– Kas žino, kiek jų ten slepiasi…


Stotelėje stovi du psichologai.
Vienas:
– kažkaip ilgai autobuso nėra..
Kitas:
– nori pasikalbėti apie tai?


– Žmona liepė pasitarti, bet jai pačiai reikia psichologo.
– Kas Jus paskatino taip manyti?
– Aš labai mėgstu dešreles, o ji sako, kad turiu psichologinių problemų.
– Chm… Aš irgi mėgstu dešreles..
– Rimtai?! Eime pas mane – parodysiu savo kolekciją!


Pas psichologą.
– Ką daryti, aš daugiau nebegaliu, nuolat užmiegu darbe, – sako vyriškis.
– O kur jūs dirbate?
– Mėsos kombinate.
– Ir jūs užmiegate pjaudamas gyvulius?
– Ne, aš jų nepjaunu,.. aš avis skaičiuoju…


Psichiatrinėje ligoninėje. Žmogus sako psichiatrui:
– Gydytojau, aš vėžlys…
– Ne, jūs ne vėžlys.
– Vėžlys!
– Iš kur jūs žinote?
– Dievas pasakė…
Balsas iš kitos palatos:
– Nieko aš tau nesakiau!!!

1 komentaras: