2017 m. kovo 21 d., antradienis

Maldos galia


Viename iš savo seminarų prof. Sergejus Kovaliovas pasakojo apie eksperimentą, kurio metu ligoniai jiems patiems nežinant buvo suskirstyti į dvi grupes.  Už vienos grupės ligonius buvo paprašyta melstis (tiems nežinant). Abiejų grupių ligonius gydė tradiciškai. 

Po kurio laiko buvo ištirti gydymo rezultatai ir pastebėta, kad tie žmonės, už kuriuos buvo melstasi, sveiko greičiau ir lengviau.

Šį efektą galima paaiškinti įvairiai, tačiau svarbu žinoti ne „kodėl taip vyksta?“, o kas ir kaip veikia.  Ir, jeigu veikia, galima tuo pasinaudoti.

Beje, malda, naudojama sunkiais gyvenimo momentais, tikiuosi, kad neprieštarausite, iš tiesų padeda. Padeda įgyti kantrybės.  Padeda atleisti skriaudėjui.  Padeda išgyventi, kai atrodo, jog išgyvenimui nebėra jėgų.

Maldos neduoda garantijų, kad įvyks tai, dėl ko meldžiamasi.  Šiuo atveju svarbu tai, kas vyksta su žmogumi, kuris meldžiasi.  Žmogus tarsi pereina į kitą erdvę, kurioje jam įprastas aukos vaidmuo transformuojasi į dvasinio ieškojimo, dvasinės stiprybės lygmenį.

Besimeldžiantis žmogus pereina iš pasyvios pozicijos į aktyvią, pozityvią poziciją. Ir tai padeda jam išlikti žmogumi.

1 komentaras:

  1. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti