2016 m. rugpjūčio 7 d., sekmadienis

Išmintingas medkirtys arba ekonomijos reikalas

Ketrin Zeta Džouns ir Dženifer Lopez
Dar vienas anekdotas iš prof. S.Kovaliovo repertuaro, kuriuos jis panaudoja kaip iliustracinę medžiagą seminarų metu.  Beje, pastebėjau, kad ne taip retai tuos anekdotus pasakoju ir konsultacijų su klientais metu.  Jie dažnai paveikia kur kas efektyviau, nei ilgi aiškinimai, kas ir kaip.

Vienas medkirtys netyčia įmetė kirvį į upę, verkia, nes tai buvo jo vienintelis kirvis.  Pagailo Dievui žmogaus, ištraukė jis iš upės sidabrinį kirvį ir padavė medkirčiui.
- Ne mano! - pasižiūrėjęs į kirvį pasakė medkirtys.  Tada Dievas jam pasiūlė auksinį kirvį.
- Atleisk, Dieve, bet ir šis kirvis - ne mano.- atsakė medkirtys. Tada Dievas pasakė:
-Tu esi sąžiningas žmogus, todėl už tai gausi visus tris kirvius!

Žmogus paėmė kirvius, o čia jo žmona įkrito į upę. Medkirtys ėmė šaukti:
-Dieve, padėk!
Ir štai Dievas iš upės ištraukė Ketrin Zeta Džouns. Medkirtys pasakė:
-Tai mano žmona!

Dievas supyko, pasirodė ir sako:
-Meluoji!
O žmogus jam:
-Nemeluoju, Dieve! Tai tik ekonomijos problema - jeigu man duosi Ketrin Zeta Džouns,  Dženifer Lopes ir dar mano žmoną, tai aš jų nebesugebėsiu išmaitinti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą