2016 m. rugpjūčio 6 d., šeštadienis

Mylimi gyvūnai gali perimti šeimininkų ligas

Renuaras. Moteris su kate. Apie 1875 m.
KLAUSIMAS:  Mano 10 metų katinas susirgo hepatitu.  Jau seniai jis neturi apetito, yra nejudrus. Katinui buvo paskirtas gydymas. 

Reikalas tame, kad ir aš pats segu cholecistu, o tulžyje yra polipas.  Kiek žinau, katės sugeba perimti neigiamą energiją.  Ar galėjo būti taip, kad mano katinas perėmė iš manęs susirgimą?   Kai man būdavo negerai, kai per daug ko užvalgydavau, jis visada ateidavo pas mane.  Iš čia du klausimai:
  1. Ar tiesa, kad katės perima neigiamą šeimininkų energiją?
  2. Ar galima neurotransformingo metodais paveikti mano ligą?  Man atrodo, kad , kol aš nepasveiksiu, sirgs ir mano katinas, o kai įveiksiu ligą, tai ir jis automatiškai pasveiks.


SERGEJUS KOVALIOVAS ATSAKĖ:
  1. Taip. Katės perima negatyvią energiją.  Galimas dalykas, kad jūsų katinas perėmė ligos paūmėjimą sau.  Tarp kitko, būtent tokia ir yra naminių numylėtinių funkcija.
  2. Žinoma.  Vienam susitvarkyti bus nelengva, nes sudėtinga somatika – ne pats geriausias neurotransformingo technikų mokymosi poligonas.
Iš Inovacinių psichotechnologijų instituto svetainės forumo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą