2017 m. gegužės 9 d., antradienis

Ar gelbėti draugą nuo kompiuterinių žaidimų, ar save nuo tokio draugo


Sveiki,

Esu 19 metų mergina. Turiu šokią tokią problemą bandydama suprasti savo vaikiną (jis keliais metais už mane vyresnis). Bendraujame mes kažkur 2-3 mėnesius. Taigi dar nepajutome tos tikrosios meilės, bet jaučiame didžiulę trauką ir atitikimą vienas kitam. Gyvename šiek tiek toli vienas nuo kito. Kaip pagrindine mūsų bendravimo priemone tampa kompiuteris.



Na bendravimas kompiuterio pagalba, man visiškai netrukdo. Abu kaip ten bebūtų esam kompiuterinių žaidimų mėgėjai, bet kuo toliau tuo labiau iškyla viena problemėlė. Dabar žaidimams draugas jau skiria didžiąją dalį savo laiko. Mane kartais net ignoruoja, o jei ir kalbam, tai tenka viską kartoti po kelis kartus, nes mat žaisdamas jis neišgirsdavo.




Kai pasiūlau jam vietoj žaidimų pakalbėt, ar užsiimt kitokia veikla abiem, jis randa būdą kaip išsisukti. Pasišnekėti su juo išeina tik vakare, kai jau nebežaidžia, tada atrodo jis būna toks dėmesingas, geras.. O kitą dieną aš ir vėl palikta laukti.



Kuo toliau tuo labiau mane kankina klausimas, kas bus toliau. Nenoriu pabėgt nuo šitos bėdos, norėčiau jam kaip nors padėt, kol tie žaidimai nesugadino jo gyvenimo ir neatima kitų malonumų.



Lauksiu jūsų patarimų, kaip elgtis man šitoje situacijoje.

Augustė (vardas pakeistas)



Sveika, Auguste,



Pakalbėkim visų pirma apie pagalbą kitam.  Tau atrodo, kad draugas jau tampa priklausomas nuo kompiuterinių žaidimų ir tau norisi jam padėti. Tačiau iš tavo laiško nematyti, kad jis būtų kažkuo nepatenkintas ar nelaimingas.  Supratau, kad draugas taip pat neprašė tavo pagalbos apribojant jo žaidimų laiką. 



Tad užmiršk apie pagalbą jam.  Galima padėti tik tam, kuris mato savo problemą, nesugeba pats su ja susitvarkyti ir PRAŠO konkrečios pagalbos.  Aš sutinku su tavimi, kad priklausomybė nuo žaidimų gali trukdyti tavo draugui gyventi tikrą gyvenimą ir jausti jo teikiamus malonumus.  Tačiau kaip gyventi ir kokius malonumus pasirinkti (žaidimai – taip pat malonumas) gali tik jis pats.



Iš kitos pusės matau, kad tu pati esi pasimetusi, kai draugas tave ignoruoja.  Įsivaizduoju, kad gali kilti pyktis, kai tavęs negirdi ir tenka po kelis kartus tą patį kartoti. Natūralu, kad yra apmaudu, kai jis vengia susitikti su tavimi. Dar tik pati pradžia jūsų bendravimo, o tau jau tenka taikstytis su jo abejingumu. Pasirodo, kad ne jis yra nepatenkintas esama situacija, o tu.  Todėl ir padėti reikėtų visų pirma sau pačiai.



Kadangi sau pagalbos neprašei, galiu tik numanyti, ko norėtum.  Tikriausiai norėtum draugui būti svarbi, mėgautis jo teikiamu dėmesiu ir rūpinimusi. Tikėjaisi viso to sulaukti, išvaduodama jį iš žaidimų vergovės.  Taip „gelbėdama“ draugą, norėjai gauti tai, ko nori, ir taip padėti sau.



Ką daryti? Tai priklauso nuo tavęs, nuo to, kiek laiko esi pasirengusi tenkintis malonaus bendravimo trupiniais. Kiek kęsi jo ignoravimą ir nedėmesingumą? Taip pat svarbu atsakyti sau, kiek realu, kad šiandienins vaikinas-kompiuteromanas pasikeis, ir tu jam tapsi svarbesnė už žaidimus. Beje, jei išdrįstumei nutraukti santykius su juo, tikėtina, kad greitai sužinotum, kas vaikinui svarbiau.

 

Nežinau, ar ryšiesi tokiam bandymui-išbandymui.  O kas, jei pasirodys, kad draugui tu nerūpi?  Kas tame tau būtų baisausia?  Bet čia jau kita tema...



Taip jau kartais būna, kad vietoj atsakymo į klausimą gauni dar daugiau klausimų. Sėkmės ieškant atsakymų.

2 komentarai:

  1. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su visa pagarba tiems, kurie atliko šią funkciją, jie turi sugebėti atlikti visą darbą. Manęs nedomina visokių scenarijų rezultatas mano darbe, bet norėčiau jus pamatyti dar ilgai, bet aš pirmiausia jį gausiu, bet man bus geriau surengti sesiją. Fostul meu soț nu a fost acolo timp de un an, am mers peste tot ami am cerut ajutor altor medici vrăjitori, dar nu a egzistat niciun result până când prietenul meu nu mi-a prezentat dr. Egwali. După ce s-a fácut o vrăjie de reconciliere, am fost în cele din urmă chemat de el. Minunile sale au făcut minuni, iar soțul meu s-a întors plin de dragoste. Tai stebuklas! S-a întors brusc cu flori spunând că trebuie să-l iert, am fost cu adevărat catocat când soțul meu a îngenuncheat să implore iertare și că aș accepta-o. Pasiilgau tavęs padedant cuvintele bui mă bucur că ești Dumnezeu, trimis de mine și de toată familia mea. Aš čia nuo naujos žiaurios moters. Labai ačiū dr. Egwali. Norėdami gauti informacijos apie oricine caută un adevărat cerc de vrăji, susisiekite su dr. Egwali el. Paštu „dregwalispellbinder@gmail.com“. Nuo apvaisinimo, tiesioginio kontakto per „Whatsapp la +2348122948392“
    Tai saugu tvirtinti

    AtsakytiPanaikinti