2017 m. gegužės 26 d., penktadienis

Gyvenimo pamoka


Sėdėdamos už apvalaus stalo sielos rinkosi savo kito gyvenimo pamokas.  Viena iš jų ir sako:
- Šį kartą aš keliausiu į žemę išmokti atleidimo.
  Kas nori man padėti?

- Oooo... - atsiliepė kitos sielos. – Tai labai sunkus uždavinys. Vienai neįmanoma išmokti šios pamokos.  Tau tikrai reikalinga pagalba. Mes tau padėsim.

Viena siela pasakė:
- Aš keliausiu kartu su tavimi į Žemę ir būsiu tavo vyru.
  Mūsų šeimyniniame gyvenime dėl mano kaltės bus daug problemų, ir tu mokysiesi man atleisti.

Kita siela pasakė:
- O aš būsiu tavo tėtis ir pasirūpinsiu, kad turėtum sunkią vaikystę. Net ir kai užaugsi, aš kišiuosi į tavo gyvenimą, trukdysiu tau siekti savų tikslų.
  Taip aš tau padėsiu išmokti man atleisti.

Trečioji siela tarė:
- O aš būsiu tavo viršininku ir žiūrėsiu į tave iš aukšto, būsiu neteisingas tavo atžvilgiu ir taip suteiksiu tau galimybę man atleisti.


Dar keletas sielų pasisiūlė epizodiškai pasirodyti drąsuolės sielos gyvenime, ją skriausti ir taip įtvirtinti sugebėjimą atleisti. Jos suderino gyvenimo eigą, planą, kaip mokys viena kitą norimų dalykų.  Taip susitarė ir nuskrido į Žemę.

Tik jau tokia sielų dalia, kad po gimimo jos visai užmiršta, kokius tikslus atsinešė gyvenimui. Ir tik nedaugelis gyvena su nuojauta, kad atsitiktinumas, pasitaikantis jų gyvenime nėra atsitiktinumas. Ir bet koks žmogus pasirodo pačiu geriausiu laiku, kad padėtų išmokti pamoką, dėl kurios čia gyvename.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą