2016 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Kuo suaugęs žmogus skiriasi nuo nesubrendėlio


Arūno Maniušio nuotr.
Tikriausiai, visi esate pastebėję, kad kartais suaugusieji elgiasi visai ne kaip suaugusieji.  Dėdė jau amžiuje, o teta irgi nebe mergaitė, bet užpyks, užsiožiuos, ims nesąmones išdarinėti... Pažįstama?  Be abejo, taip. 
Ir mes patys neretai pasielgiame lyg maži vaikai, kad paskui  net gėda prisiminti. 

Tai kas gi iš tikrųjų yra suaugęs žmogus? Žemiau išvardinsiu bruožus, kurie būdingi suaugusio žmogaus gyvenimui.

1.    Suaugęs suvokia savo būseną, kurioje tuo metu jis yra. Jeigu jis rėkia, tai kartu jis supranta, kad tuo metu jis pyksta. O kai žmogus supranta, kad jis pyksta, jis jau gali valdyti savo pyktį.

2.    Suaugęs gali apibūdinti savo būseną, papasakoti, kaip jaučiasi. Pavyzdžiui, jis gali pasakyti: „Kai tu tai pasakei, man pasidarė labai skaudu.  Man buvo taip negera. Net silpna pasidarė.“  Ir taip kalbėti apie savo jausmus yra normalu.

3.    Suaugęs nesiteisina ir nesigina.  Tai tik laiko gaišimas. Jis nesileidžia į tuščius kažko kažkam įrodinėjimus.  Geriausiu atveju jis išeina.

4.    Suaugęs neįtikinėja ir neįrodinėja. Jis gali paprasčiausiai pasakoti apie tai, ką žino tiems, kam tai įdomu.

5.    Suaugės neverčia kitų teisintis ar gintis, įtikinėti ar įrodinėti. Jis gerbia kitų pasirinkimo teisę.

6.   Suaugęs neprisiima atsakomybės už kitų priimtus sprendimus. Tuo viskas ir pasakyta.

7.   Suaugęs nepermeta kitam atsakomybės. Niekas nėra atsakingas už mūsų veiksmus, tik mes patys. Niekas nėra kaltas dėl to, ką mes padarėm, nes kalti vėl esam patys.

8.   Suaugęs nevertina ir nekabina etikečių. Normalus suaugęs negali pakęsti vertinimų „tas - gerai, tas - blogai, tai - moralu, tai – amoralu, tai - teisinga, tai – neteisinga.“. Jis nekabina ir etikečių: „tas – ožys, tas – asilas, anas – runkelis, o tas – kvailys“.

9.   Suaugęs siekia tobulėti pats ir skatina tai daryti kitus. Jam tai įdomu, jį tai įkvepia ir todėl jis nori, kad ir kitiems būtų smagu.

10. Suaugęs linkęs bendrauti su protingesniais už save.  Arba visai nebendrauti. Jis nesiekia dirbtinio bendravimo, jis savistovus. 
Na, kaip?  Kiek mumyse tikro suaugusio? 

Pagal S. Kovaliovą iš video laidos "Kai tapti nugalėtoju" .

1 komentaras:

  1. Sveiki, mano gerbiami žiūrovai, mano vardas JESSICA JENKINS, aš esu iš (FLORIDA, JUNGTINĖ VALSTIJOS VALSTIJOS) Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu liudijimu, man buvo įskaudinta ir sudaužė širdis, kai vyras paliko mane su mūsų vaiku, aš buvau sutrikusi ir nežinojau ką daryti, aš jį labai mylėjau, stengiausi viską, ką galėjau, kad jį sugrąžinčiau, bet visos mano pastangos buvo bergždžios, vieną ištikimą dieną paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man papasakojo meilės burtų ratukas, vadinamas "LORD ALAGHODARO", kuris taip pat pastojo, kai ji ieškojo vaiko, aš niekada netikėjau burtais, bet pabandžiau, ar viskas pagerės, susisiekiau su LORD ALAGHODARO per kontaktinę informaciją mano draugas davė man, po kelių valandų man atsakė burtininkas, liepė pasilikti ir davė nurodymus, ką daryti, ir aš padariau tiksliai taip, kaip liepė, mano didžiausiai nuostabai, mano vyras, kuris man neskambino. labai 3 m., paskambino man ir pradėjo atsiprašinėti už visas skriaudas, kurias padarė man ir maldavo e kad jis nori grįžti namo su manimi ir vaikais, dabar jis mane mylėjo labiau nei bet kada anksčiau, mano gerbiami žiūrovai, broliai ir seserys, jei turite kokių nors problemų, susisiekite su juo ir aš duosiu 100% garantiją, kad jis išspręs jūsų problemos. tai jo kontaktai: Whatsapp: +1 424-571-9773 arba el. paštu: alaghodaroh@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti