2016 m. lapkričio 13 d., sekmadienis

Kaip nuraminti savo liūdintį Vidinį Vaiką


Lingos Švanienės nuotr.
Seminarų metu prof. Sergejus Kovaliovas  kartais praveda meditacijas.  Vieną, visai trumputę, kurią galima lengvai atlikti net turint tik keletą laisvų minučių, ir kuri atgaivins ryšį su savo Vidiniu Vaiku (juk girdėjote, kad kiekvienas žmogus turi savyje Vidinį Vaiką).

Šią meditaciją profesorius siūlo atlikti kiekvieną rytą.  Ką ji duos?  Jūs nebesijausite vienišas, prislėgtas ir liūdnas, pagerės nuotaika, gyvenimas nušvis skaidriomis spalvomis, sugebėsite pastebėti malonias smulkmenas ir jomis pasidžiaugti, norėsis gyventi ir veikti.  Jums sugrįš tie pozityvūs jausmai, kurie buvo būdingi vaikystėje.

Tvirtai apkabinkite save per pečius, užsimerkite ir įsivaizduokite savyje esantį mažą vaiką. Galbūt, jis verkia.  O gal sėdi piktas.  Arba paniuręs.  O gal susigūžęs ir nusiminęs. Pamatykite mažylį, kuris yra jūsų Vidinis Vaikas.  Pamatėte? O dabar pasakykite jam:


-Aš tave myliu mano pats geriausias, mieliausias, brangiausias ir mylimiausias vaike! Aš niekada tavęs nepaliksiu, visada būsiu kartu su tavimi. Visada būsiu šalia. Aš didžiuojuosi tavimi, ir aš visada tave labai labai mylėsiu!

Štai tokia trumputė bet nepaprasta meditacija gali padėti nuraminti savo Vidinį vaiką, kuris pajutęs, jog yra mylimas ir saugus, suteiks jūsų dienai šviesių ir džiaugsmingų spalvų. 

Psichologas padės! Paslaugos. Kontaktai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą