2017 m. sausio 23 d., pirmadienis

S.Kovaliovas laidoje "Šeimyninė gerovė arba kontraktas laimei - 2" su lietuviškais subtitrais


2017 m. sausio 22 d., sekmadienis - man šventė.  Dar praėjusiais metais buvau sau išsikėlusi uždavinį paruošti nors vieną savo mokytojo Sergejaus Kovaliovo youtube talpinamą laidą "Propsichologija" su lietuviškais subtitrais.

Idėja šiam darbui kilo, kai feisbuko grupėje "Psichologija paprastai", paskelbus nuorodas į S. Kovaliovo laidas, pasirodė komentarai su prašymu pateikti informaciją lietuviškai.  Nevisi lietuviai gerai moka rusų kalbą.  Ypač jaunimo tarpe vis daugiau asmenų visai nemokančių šios kalbos.

Tokiu būdu man kilo mintis paruošti nors keletą laidų su lietuviškais subtitrais.  Jei kyla mintis, ieškai būdų, kaip tai įgyvendinti.

Pirmasis veiksmas - parašiau prof. S. Kovaliovui laišką, išdėstydama sumanymą.  Profesorius palaikė idėją, tad antrasis žingsnis buvo lietuviško teksto paruošimas.  Mano pačios užimtumas yra didelis, rasti laiko vertimui būčiau radusi, tačiau projekto įgyvendinimas dar būtų užsitęsęs mėnesiui kitam. 

Bet čia tyčia netyčia (aišku, kad - tyčia, nes nieko šiaip nevyksta) susitinku su moterimi, kuri, pirma - domisi S. Kovaliovo metodika, ir antra - gerai moka ne tik rusų kalbą, bet ir moka sklandžiai išsireikšti lietuviškai.  Būtent tokio žmogaus man reikėjo.  Pasiūliau jai bendradarbiauti, ir gavau tokį svarbų man "Taip".

Kai tekstas buvo paruoštas, reikėjo išsiaiškinti, kaip tai įgyvendinti techniškai.  Čia į pagalbą atėjo mano vyras Vytautas.  Jis pats niekada nebuvo nieko panašaus daręs, tačiau...  Kaip sakoma, ne šventieji puodus lipdo. 

Po truputėlį, žingsnelis po žingsnelio, lietuviškas tekstas sugulė į video takelius. 

Valio!!!! Drąsiai sakau, kad pirmasis blynas neprisvilo. Nuorodą į video laidą su lietuviškais subtitrais pridedu.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5BIcxY5h1w&t=2313s

Malonaus ir naudingo klausymo!

Beje, tikrai naudingų ir įdomių S.Kovaliovo laidų yra daug.  Tad, jei jūs norėtumėte kokiu tai būdu prisidėti prie tolesnio laidų ruošimo su lietuviškais subtitrais, rašykite man el. paštu psichologaspades@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą