2017 m. sausio 1 d., sekmadienis

Pradėkime Naujuosius su šypsena :)


Pradėkime Naujuosius linksmai ir šmaikščiai!

Du marsiečiai atskrido į Žemę per Naujuosius metus. Pamatė fejerverkus ir sako:
– Žiūrėk, kokia silpna žemiečių raketinė gynyba!
-----
Susitinka du draugeliai po Naujųjų Metų šventimo.
- Na, kaip sutikai Naujuosius?
- Nežinau, dar niekas nepasakojo...
-----
- Sveikas, eilini Petrai.
- Sveiki, leitenante!
- Atspėk mįslę: Naujųjų nešvenčia ir dėl to liūdi - kareivinėse tris naktis budi. Kas?
- Nežinau. Kas?
- Tu!

-----
Prabudo naujametinį rytą Liudvikas XIV. Nuotaika puiki, pasirąžė, pro langą žvilgtelėjo, lauke šviežias sniegelis, saulutė šviečia. Puikumėlis! Staiga žiūri, ant sniego "sysiuku" geltonai parašyta: "Liudvikas - durnius!" Supyko karalius, sušaukė mokslininkus, liepė kaltininką surasti. Tris dienas, tris naktis šie dirbo, ketvirtą atėjo ir sako:
- Jūsų Didenybe, sysiukas - Bekingemo hercogo!
Liudvikas įsiutęs trepsi kojomis ir šaukia:
- Uždaryti visus uostus šiaurėje, skelbiu Anglijai karą!
Tačiau mokslininkai neatlyžta:
- Jūsų Didenybe, vienas subtilus reikalas...
- Koks ten dar reikalas?! - staugia karalius.
- Tačiau rašysena - Karalienės...
-----
Mergina klausia vaikino:
- Kuo būsi Naujųjų metų vakarėlyje?
Vaikinas atsako:
- Šreku.
Mergina vėl klausia:
- O kaukę jau turi?
Vaikinas:
- Kol kas ne... O tu kuo būsi?
Mergina:
- Gražuole!
Vaikinas:
- O kaukę jau turi?
-----
Naujųjų Metų šventės vakarėlyje Jonas prašo savo draugo Petro cigaretės. Petras sako:
- Juk tavo Naujųjų Metų pažadas buvo mesti rūkyti.
Jonas:
- Šiuo metu aš esu šio proceso pirmoje fazėje.
Petras:
- Kaip suprasti?
Jonas:
- Aš nustojau pirkti cigaretes.
-----
- Ateikite su žmona pas mus per Naujuosius Metus.
- Ačiū, bet mes negalėsime...
- O, tai labai miela iš Jūsų pusės.
-----
Sėdi trys žemaičiai senukai pensininkai naujųjų metų išvakarėse. Vienas iš jų atsidūsta:
- Ech, nauje meta y gera...
Pasėdi, išgeria. Kitas:
- Je... Nauje meta y gera, bet lytins akts y gereu...
Pasėdi, dar išgeria. Tada trečias:
- Je... Lytins akts y gereu, bet nauje meta tunkeu...
-----
Šeimoje augo du vaikai: vienas pesimistas, kitas - optimistas. Artėjant Naujiesiems metams tėvai nusprendė „sulyginti“ vaikus, - na, kad jie nepultų į tokius kraštinumus ir paruošė dovanas. Pesimistui - arkliuką, o optimistui - krūvelę arklio mėšlo. Rytą vaikai prabudo ir pamatė dovanas. Pesimistas: A, arkliukas.... Mažas, o aš norėjau didelio.... rudas, o aš norėjau obuolmušio... Be to, medinis, o svajojau apie gyvą...Optimistas: - Užtat mano - gyvas! Tik pabėgo!
----
Naujųjų metų šventė – tai vakarienė, pasibaigianti pusryčiais…

1 komentaras:

  1. Sveiki, mano gerbiami žiūrovai, mano vardas JESSICA JENKINS, aš esu iš (FLORIDA, JUNGTINĖ VALSTIJOS VALSTIJOS) Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu liudijimu, man buvo įskaudinta ir sudaužė širdis, kai vyras paliko mane su mūsų vaiku, aš buvau sutrikusi ir nežinojau ką daryti, aš jį labai mylėjau, stengiausi viską, ką galėjau, kad jį sugrąžinčiau, bet visos mano pastangos buvo bergždžios, vieną ištikimą dieną paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man papasakojo meilės burtų ratukas, vadinamas "LORD ALAGHODARO", kuris taip pat pastojo, kai ji ieškojo vaiko, aš niekada netikėjau burtais, bet pabandžiau, ar viskas pagerės, susisiekiau su LORD ALAGHODARO per kontaktinę informaciją mano draugas davė man, po kelių valandų man atsakė burtininkas, liepė pasilikti ir davė nurodymus, ką daryti, ir aš padariau tiksliai taip, kaip liepė, mano didžiausiai nuostabai, mano vyras, kuris man neskambino. labai 3 m., paskambino man ir pradėjo atsiprašinėti už visas skriaudas, kurias padarė man ir maldavo e kad jis nori grįžti namo su manimi ir vaikais, dabar jis mane mylėjo labiau nei bet kada anksčiau, mano gerbiami žiūrovai, broliai ir seserys, jei turite kokių nors problemų, susisiekite su juo ir aš duosiu 100% garantiją, kad jis išspręs jūsų problemos. tai jo kontaktai: Whatsapp: +1 424-571-9773 arba el. paštu: alaghodaroh@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti